Kompisarna, kalas, övernattning och snart födelsedag~ ♥

0kommentarer

Hej!
Sorry för avbrottet, det har varit mycket just nu.
Men i fredags så var det gården med kompisarna, lördags var jag bjuden på min pojkväns kalas och så sov jag över från igår tills idag hos honom också ~♥
Det är inte så långt kvar innan jag fyller år! -^^ Jag börjar längta lite faktiskt :3 Önskar så himla mycket att kunna köpa Galaxy S4:an!! Annars så har jag önskat mig saker som jag kan spara tills jag flyttar hemifrån~
Jag har tittat in mycket på LightInTheBox på den senaste tiden. Det finns många fina lolitaklänningar som jag skulle vilja köpa och annat lolita stuff -^^ men,, det finns ett litet problem... Det är ganska mycket svårare att få en bra storlek på kläderna, eftersom att det är Kinesiska storlekar,, så jag, som vanligtvis behöver S, behöver enligt LightInTheBox XXL i storlek... Känner mig halft tjock... Men aja, vissa delar som till exempel ärmar blir då lite för långa men mått kring till exempel magen blir bra då istället.. Så jag får väl sy om lite om jag ska beställa där ifrån. ~ 
Det finns så mycket jag vill ha där ifrån!! >ω<''
 
Som tex den här klänningen~ ♥
Och den här väskan~♥
Dom här skorna~♥
Den här peruken~♥
 
Vill ha allt detta så gärna och mycket mer! Q.Q Men jag vet inte om det kommer bli så, men hoppas kan jag ju alltid! ♥
Men nu ska jag gå! -^^
Vi hörs~
Hejdå!
 
 
ニャーニャー。 ~♥

Kommentera

Publiceras ej
Free Lazy Cat Cursors at www.totallyfreecursors.com