Halloj! ♡ Mycket att berätta! !

0kommentarer

Hej!
Sorry för ett långt avbrott~ ♡ Mycket i skolan och runtom~
Nu sitter jag och får i mig lite mat :) Det blir att städa idag inför släktkalas för min födelsedag som varit ~
Imorgon är det Dennis och min ettårsdag! ♡♡ Den 29 maj ♡ Jag älskar honom av hela mitt hjärta och jag mår som bäst varje sekund som jag tillbringar med honom ♡
Här kommer lite bilder från mitt instagram :3 Idag när jag gick hem~ Idag i skolan då jag var lite uttråkad ;3 Igår på väg hem ~☆ I förrgår när jag var på väg hem i solen ♡ I lördags då jag var på konvent och efter det så prövade jag Jennies peruk ^-^ Kände mig så söt :3 Jag träffade Vivekatt på Foxcon! ! Två andra awesome människor som jag träffade i lördags på Foxcon, och tillbringade dagen med ♡♡
Det var så kul att gå på mitt första konvent och träffa alla awesome människor! :3 ♡ En utav dom bästa dagarna i mitt liv ^3^
Nej, nu är det dags att gå ~
Ha det bäst tills vi syns igen! ♡
Hejdå!
Foxcon,

Kommentera

Publiceras ej
Free Lazy Cat Cursors at www.totallyfreecursors.com