Grundskolan slut!!! -^^ 🎉

1kommentarer

Hej! 
Nu är grundskolan äntligen klar!! Nästa steg blir Karro- Bild och form ~ 
Balen var i måndags, men det vart inte så sent för mig,, för jag orkade inte mer tillslut. Jag har varit så trött de senaste dagarna så det mesta som har varit nu på sista tiden, även fast det inte varit som vanliga skoldagar,, har blivit jätte jobbigt. *^* 
Men här är en bild på mig från balen~ 
 
Själv tycker jag att jag var ganska fin iallafall ❤ 
I tisdags så fick vi ledigt på grund av att det skulle bli så sent med balen ~ 
Onsdags,  då var det fotbollsdag halva dagen och sedan fick vi gå hem. Jag tycker inte det minsta om fotboll,  så för mig vart det lite som ett tidsfördriv bara... 
Och! Såklart,  igår var det skolavslutning!  -^^ Känns så bra att äntligen slippa grundskolan! ! ❤ Efter avslutningen så åkte min familj och jag iväg och åt på kinamuren ❤❤❤😊 (kinamat)) Det absolut bästa!  -^^ 
Sedan när vi kommit hem tog jag lite foton ~ 
 
 
 
 
 
Sen vart det fika ❤ 
Jag fick sedan lite presenter ,, jag fick två halsband och en ring och ett presentkort 😊 
 
Men just nu sitter jag och äter ~ 
Jag hade på mig min peruk idag ett litet tag,  så drt vart några egoistiska bilder på mig 😛 
 
Men, aa.. 
Ha det bäst ni alla! 😘 
Hejdå! ☆
 
Kinamuren, Kinesiskmat, Natur, bal, balen, bilder, blommor, grundskolanklar, lightinthebox,

1 kommentarer

미스트 ☆ KPOP & Alternativ blogg.

13 Jun 2014 16:10

Ahh så söt du är! ;u;

Svar: Taack! -^^
Nyana

Kommentera

Publiceras ej
Free Lazy Cat Cursors at www.totallyfreecursors.com