Bästa serien + foton! ♥

0kommentarer

Hej hej! ♥ 
Just nu håller jag på att titta på (enligt mig) världens bästa serie!!! Så lycklig just nu -^^ Anyways~ 
Igår var jag ganska impulsiv! Jag bara sådär erbjöd min hjälp till inhandlingen till balen för oss nior, som är på måndag kväll. Kändes riktigt bra att få hjälpa till med något och känna sig behövd ~ Dom var några personer korta, men det ordnade sig ju ^^ ~ 
 
Jag kan faktiskt tycka att det här fotot som jag tog i förrgår, ser lite ut som ett vykort.. x3 
 
Det här kortet togs samma dag som den övre, när jag gick hem ~ 
 
Idag har jag ju oxå tagit lite foton ~ 
Här är en utav dom, på mig, känner mig ganska fin ≥ω≤ ♥ 
 
Men, jaa, dagen har varit ganska bra, för det har knappt funnits något att göra i skolan~ Det har varit lugnt hela dagen i stort sätt. Städning,, det var väl det ända som gjordes, nästan.. Så... Nu har man iget skåp att gå till, med tanke på att det är urstädat och man fick inte använda det mer efter det heller, hela skolan ska renoveras, vilket betyder att byggarna även ska flytta undan de skåp vi hade våra saker i.. Jaja, jag hoppas det blir och går bra, det är ju inte så många dagar kvar! 
Å! Nu skiner ju faktiskt solen lite! .. för en kort sekund.. 
Jaja, ha det så bra ni kan! ♥ 
Hejdå! 
ニャーニャー。 ~♥ 
Ghostwhisperer, bal, balen, glasögon, hjälpte, lycklig, renovering, scarf, serie, skolan, skor, vykort,

Kommentera

Publiceras ej
Free Lazy Cat Cursors at www.totallyfreecursors.com