Kalas och firande! ♡

0kommentarer

Hej!
En underbar helg som passerat~ ♡
I torsdags var jag på 50-års kalas, underbart umgänge och god mat! -^^ I fredags var det kalas för mig med släkten och så fick jag ha min pojkvän med mig ♡ Av honom fick jag en ljuslykta som han själv hade gjort * 3* ♡ Och av hans familj fick jag en mysig t-shirt och ett par mjukisbyxor,, eftersom jag en gång när jag var hemma hos Dennis så lånade jag en utav hans lillebrorsors mjukisbyxor x3 Så ,nu har jag ett par egna!! -^^
Dennis sov över efter kalaset hos mig tills idag och åkte hem för ett litet tag sedan. Jag känner mig så ensam nu... :/ Men det har varit en fantastisk helg! ♡
Jag fick även en skål med vackra mönster på, ett par bestick och lite mindre fat och lite annat ~ Eftersom jag önskar mig saker som jag kan spara tills jag flyttar hemifrån, så var det jättebra :3 ♡
Nu ska jag ut i det soliga vädret, ha det bäst! 😙
Hejdå! ☆
familj, kalas, pojkvän, presenter, underbart,

Kommentera

Publiceras ej
Free Lazy Cat Cursors at www.totallyfreecursors.com