Lite sammanfattning på de senaste dagarna ~ ♥

0kommentarer

Hej! 
Igår var jag iväg till stan med Jennie! -^^ 
Vi åt mat och gick runt en hel del efter det. Jag hittade ett halsband och ett par "handledsvärmare" ~  Och så gick vi iväg och fikade! -^^ Så jag tog mig en parisevåffla och ett wienerbröd + en cola som dricka :3 
 
          
 
Idag har jag städat hela huset (vilket innefattar under och övervåning) 
Under tiden och lite efter så gick jag och lyssnade på musik ~ Endast J-Pop denna gång faktiskt, inte så blandat som det brukar kunna vara, eftersom jag lyssnade på min Mp3 och inte på mobilen ♥ 
 
 
Som mat idag vart det pizza :3 ~
 
I förrgår åt jag världens konstigaste kombination av maträtt nästan någonsin,, med tanke på att jag en gång åt START med vaniljsås... Så, anyways, jag åt lax med makaroner och ananas! xS
 
Det var väl okej.. Ananasen fanns där under dagen som godis, typ ~ Det var en ganska jobbig dag, en sån där då man känne sig så otroligt värdelös och onödig och dålig på allt som finns att göra... 
Men det är bättre nu! 
 
Uhm.. Jag vill gärna köpa mig en peruk till,, eller flera.. :P 
Dom här väljer jag lite emellan ~ 
Jag är nog mest för 1, 2 och 3 men 4 är också fin :/  Så svårt! 
 
Min midsommar var helt okej, jag var bara så otroligt trött :/ 
Min frisyr den dagen vart jag väldigt nöjd över! 
Blommor runt hela hårknuten ~ 
 
 
Men, nu ska jag kila iväg ~ 
Ha det så bra ! 
Hejdå! 
 
ニャーニャー。 ~♥ 
ananas, blommorihåret, fika, halsband, handledsvärmare, jpop, lax, lightinthebox, mat, midsommar, mobil, mp3, peruk, peruker, pizza, stan, städning,

Kommentera

Publiceras ej
Free Lazy Cat Cursors at www.totallyfreecursors.com